Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2023

Μέθοδος διαπίστωσης ισχύος μίας πιθανότητας ή εκδοχής σε ένα ζήτημα λαμβάνοντας υπόψιν δύο παράγοντες γνωρίζοντας εκ των προταίρων ειτε με εύκολη διαπίστωση της ισχύος των

 Μέθοδος διαπίστωσης ισχύος μίας πιθανότητας ή εκδοχής σε ένα ζήτημα λαμβάνοντας υπόψιν δύο παράγοντες γνωρίζοντας εκ των προταίρων ειτε με εύκολη διαπίστωση της ισχύος των

Παράδειγμα

Ένας φίλος μου μιλάει για ένα φίλο του που δεν γνωρίζω λέγοντάς μου ότι έχει στο internet κάποια μουαικά κομμάτια τα οποία έχει ο ίδιος γράψει, συνθέσει παιξει, ηχογραφίσει και έχει ανεβάσει στο internet.

Παράγοντας Α. (Μου λέει ότι ο φίλος του γνωρίζει να παίζει μουσικά όργανα, να γράφει στίχους και να τραγουδάει δικές του συνθέσεις)

Παράγοντας Β. (Μου λέει ότι ο φίλος του έχει όντως σπουδάσει σχετικά και γνωρίζει ηχοληψία, ηχογράφιση, αλλά έχει και γνώσεις υπολογιστή έτσι ώατε να μπορεί να δημιουργήσει αρχεία και να ανεβάσει στο internet)

Ερώτημα. (Ισχύει όντως ότι ο φίλος του, το μουσικό κομμάτι που ακούω το έφτιαξε αυτός, αλλά και ανέβασε στο internet ο ίδιος?)

Σκέψη Α. (Στην περίπτωση αυτή, εάν όντως ο φίλος μου λέει αλήθεια, οι παράγοντες αυτοί οι δύο αποδεικνυουν απόλυτα το ότι η απάντηση στο ερώτημα είναι ότι όνττως ισχύει, διότι αυτά τα δύο που λέει και μόνο καθιστούν ικανό τον φίλο του να είναι ο απόλυτος και ο μόνος υπεύθυνος ώστε εγώ να ακούω αυτό το μουσικό κομμάτι το οποίο είναι δικό του)

Η πράξη

Παράγοντας Α + παράγοντας Β = 2

100% ÷ 100% = 2

1 + 1 = 2

Σκέψη Β. (Ο φίλος μου δεν ξέρει τι λέει και αυτά που λέει δεν ισχύουν, είτε ισχυουν εν μέρει)

Η πράξη

Παράγοντας Α ÷ παράγοντας Β = 2

0% + 0% = 2

Η ισότητα είναι εσφαλμένη. Η πιθανότητα καταρρίπτεται

Συμπέρασμα. (Εάν μπορούμε όντως να εξακριβώσουμε την ισχύ των παραγόντων θα βρούμε εάν το ερώτημά μας έχει θετική απάντηση, είτε αρνητική)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου