Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Ο Έρωτας



Ο Έρωτας

Τι ωραίο πράγμα ο έρωτας!!! Ξυπνάει όλες τις αισθήσεις και τις τηλεαισθήσεις!!! Τη νιώθεις παντού τριγύρω. Σε πλημμυρίζει το είναι της! Γίνεται αυτόματος συντονισμός σε όλα τα επίπεδα που τα ξυπνάει η επιθυμία. Πραγματικά ο αληθινός έρωτας σε κάνει να νιώθεις τρομερή ευφορία. Όλα γίνονται πηγαία και αυθόρμητα. Δεν μπορείς να αντισταθείς στον συντονισμό. Η πληρότητα που νιώθεις είναι ολική όταν το γινγκ βρίσκει το γιάνγκ. Για τον καθένα. Για όλους υπάρχει το άλλο μισό είτε είσαι ευνοημένος είτε δυσμενής. Τα χρώματα είναι πιο έντονα, οι ήχοι, κι όμως το μόνο που θες να ακούσεις είναι η φωνή της μέσα στο μυαλό σου. Το ψυχικό δέσιμο είναι ανίκητο, μπορεί να μείνει για πάντα.

Πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι πολύ ερωτευμένος από προχθές με μία πανέμορφη μικρή νεράιδα. Ήθελα να ορίσω αυτό που μου συμβαίνει με ακαδημαϊκό λόγο κι όμως  τα λόγια είναι λίγα που μπορούν να περιγράψουν την ευτυχία που νιώθω.

Καθώς όμως έχω ερωτευτεί ξανά θα σας βουτήξω λίγο βαθύτερα!!! Ανάλογα με το στοιχείο που ανήκει το ζώδιό σου υπάρχει και μία συμβατότητα με τα ζώδια των άλλων στοιχείων, μικρή ή μεγάλη.

Εγώ είμαι ζώδιο του νερού και έχω παρατηρήσει ότι τα ζώδια της Γης μου φέρνουν μια ηρεμία προσγειωμένη, τα ζώδια του αέρα μου γεμίζουν το μυαλό με αέρα, αεροβατώ και τα ζώδια της φωτιάς με κάνουν να καίγομαι από πόθο. Τα ζώδια του νερού μου φαίνονται τόσο οικεία και λιμνάζω.

Είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε το άλλο σας μισό. Καλή τύχη και έλλειψη φόβου!!! Αν επιθυμείς κάποια πες το της, δείξε το. Δεν το ήξερε πριν. Σας φιλώ, σας χαιρετώ, ερωτευτείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου